Experience
The media rat race : photography, art, architecture, fashion, publicity, advertising, entertainment, technology
red. Frits Gierstberg ; Bas Vroege
The media rat race : photography, art, architecture, fashion, publicity, advertising, entertainment, technology
red. Frits Gierstberg ; Bas Vroege
- Editor(s)
- Frits Gierstberg, Bas Vroege
- Uitgever
- Rotterdam : NAi Uitgevers : Nederlands Fotomuseum, 2003
- Omvang
- 240 p., geïllustreerd, 25 cm.
- ISBN
- 9056622951
Ons wereldbeeld, gedrag en denken worden in toenemende mate beïnvloed en zelfs bepaald door de visuele media. In Experience worden enkele van de slimste en interessantste uitersten van zintuiglijke prikkeling en verstilde concentratie met elkaar geconfronteerd. Het boek biedt een scala aan perspectieven voor beeldmakers (o.a. fotografen, kunstenaars, ontwerpers, reclamemakers, media-mensen), en beeld'lezers'(kunst- en cultuur-historici en -critici en iedereen die geïnteresseerd is in de werking van verschillende media en beeldcultuur). Foto Biënnale Rotterdam V, 2003.
- Persoon als onderwerp
- Arjen Mulder, FAT, Gerald van der Kaap, ...[et al.]
- Trefwoorden
- photography , film , fashion
- Locatie in de bibliotheek
- Kast 12 - 5: Beeldcultuur - Fotografie
- Opmerkingen
Andere relevante titels
op basis van keyword
op basis van keyword