Experience
Experience
The media rat race : photography, art, architecture, fashion, publicity, advertising, entertainment, technology
red. Frits Gierstberg ; Bas Vroege

Editor(s)
Frits Gierstberg, Bas Vroege
Uitgever
Rotterdam : NAi Uitgevers : Nederlands Fotomuseum, 2003
Omvang
240 p., geïllustreerd, 25 cm.
ISBN
9056622951

Ons wereldbeeld, gedrag en denken worden in toenemende mate beïnvloed en zelfs bepaald door de visuele media. In Experience worden enkele van de slimste en interessantste uitersten van zintuiglijke prikkeling en verstilde concentratie met elkaar geconfronteerd. Het boek biedt een scala aan perspectieven voor beeldmakers (o.a. fotografen, kunstenaars, ontwerpers, reclamemakers, media-mensen), en beeld'lezers'(kunst- en cultuur-historici en -critici en iedereen die geïnteresseerd is in de werking van verschillende media en beeldcultuur). Foto Biënnale Rotterdam V, 2003.


Persoon als onderwerp
Arjen Mulder, FAT, Gerald van der Kaap, ...[et al.]
Trefwoorden
photography , film , fashion
Locatie in de bibliotheek
Kast 12 - 5: Beeldcultuur - Fotografie
Opmerkingen